Marketing mobilny może być ważną częścią Twojej firmy.

Musisz przeprowadzić wszystkie swoje badania, aby nie stracić mnóstwa pieniędzy, a nawet nie stracić żadnego z klientów. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingowego.Najlepiej zacząć od stworzenia bazy danych. Nie dodawaj losowych numerów telefonów komórkowych podczas tworzenia bazy danych marketingu mobilnego. Upewnij się, że uzyskałeś zgodę swoich klientów, zanim cokolwiek dodasz. Często można to osiągnąć, prosząc osoby o wypełnienie formularzy online, a nawet korzystając z zaawansowanych funkcji tekstowych w celu wyrażenia zgody.Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Rozważ rozpoczęcie krótkiej kampanii kodu, aby zwiększyć bazę danych marketingu mobilnego. Poproszenie klientów o wysłanie kodu w celu zapisania się na aktualizacje wiadomości może wygenerować znaczny wzrost w Twojej bazie danych, a także zapewnić, że zrobią to tylko ci, którzy chcą otrzymywać wiadomości. Reklamuj swoją krótką kampanię kodu w serwisach społecznościowych, swojej witrynie internetowej i wszelkich drukowanych materiałach marketingowych.Nie wysyłaj swoim klientom bezsensownych wiadomości. Szanuj uwagę klientów, dostarczając im zawsze przydatne treści podczas wysyłania wiadomości. Wcześniejsze kampanie marketingu mobilnego zakończyły się niepowodzeniem, ponieważ do klientów wysyłane były losowe teksty. Klienci chcą informacji, a nie zabawnych tekstów, które normalnie dostaliby od zgubionego przyjaciela.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Potrzebujesz pomocy przy mobilnej kampanii marketingowej?

Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu.

Skorzystaj z tego.Wypróbuj bezpłatne aplikacje mobilne w internecie i skorzystaj z niektórych z nich, aby zaoferować swoim klientom mobilną kampanię marketingową. Dzięki regularnej kampanii możesz oferować takie rzeczy, jak bezpłatne e-booki i białe księgi. Jednak w świecie mobilnym ludzie naprawdę interesują się aplikacjami. Znajdź fajne, które możesz zaoferować za darmo.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Ułatw klientom rezygnację z otrzymywania wiadomości tekstowych. W wielu przypadkach najłatwiejszym sposobem będzie opcja odpowiedzi słowem „stop”. Zmniejszy to frustrację, gdy klient nie chce już otrzymywać SMS-ów. Pamiętaj, że tylko dlatego, że nie chcą tekstu, nie oznacza, że ​​nie chcą być klientem.Wysyłając e-mail do klientów, chcesz zapytać ich o numer telefonu komórkowego. Powiedz im, że jeśli podadzą te informacje, będziesz mógł im wysłać SMS-a o zniżkach, nowościach o produkcie i wszelkich innych ważnych ogłoszeniach, że Twoja firma się dzieje. Jeśli wyrażą na to zgodę, podadzą ci swój numer.Marketing mobilny może być bardzo satysfakcjonujący, ale może też wymagać dużo pracy. Niezależnie od tego, jeśli wiesz, co robić i jak mądrzej sprzedawać, możesz pomóc swojej firmie w rozwoju. Zrób więc sobie przysługę, przeprowadzając badania i stosując wskazówki zawarte w tym artykule w swoim planie marketingu mobilnego.