Posiadanie własnej strony internetowej jest oczywiste dla każdej firmy, internet daje niezmiernie wiele możliwości docierania do nowych klientów.

Codziennie setki milionów osób na całym świecie przeszukuje internet, dlatego też możemy pozyskiwać klientów nie tylko z Polski, ale także praktycznie z całego świata. Wiele firm dlatego stawia strony internetowe w kilu językach, przy czym najpopularniejszym jest język angielski, jednak kiedy chcemy promować się na rynek niemiecki warto wybrać niemiecką stronę internetową a może i domenę DE. Oczywiście wszystko będzie zależało do jakiego rodzaju klienta będziemy chcieli dotrzeć. Reklama internetowa, to obecnie prężnie rozwijający się rynek. Sposobem rozreklamowania witryny jest obecnie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Możemy pozycjonować witrynę zarówno w wyszukiwarkach krajowych, ale także zagranicznych, dzięki temu będzie możliwe zdobycie odwiedzających z całej kuli ziemskiej. Dającą najlepsze wyniki wyszukiwania wyszukiwarką jest obecnie Google, z której chętnie korzystają internauci. Większość internautów ogląda, zazwyczaj najwyższe wyniki.

Najczęściej znajdzie tam, to czego poszukuje i nie wchodzi na pozostałe strony.

Dlatego, nie wystarczy utworzyć atrakcyjny serwis, trzeba go także odpowiednio wypromować, przez co, będzie on odwiedzany poprzez internautów. Zdarza się, niezbyt atrakcyjny serwis, będzie mógł zebrać dużą liczbę odnotować, ze względu, na dobre wypromowanie. A więc powinno się stawiać nacisk, na reklamę stron w wyszukiwarkach internetowych. Obecnie zakładanie stron internetowych jest bardzo łatwe, bez problemu znajdziemy w sieci wiele firm, które tworzą profesjonalne strony dla klientów biznesowych. Mogą być to zwykłe strony wizytówki, lub też bardziej skomplikowane i rozbudowane strony czy też sklepy internetowe. Z pewności kiedy określimy dokładnie nasze wymagania wówczas firma webmasterska zaprojektuje stronę internetowa, która będzie najlepiej odpowiadała naszym potrzebom.