Aby przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż, musisz zrozumieć marketing artykułu.
Nie zniechęcaj się, jeśli masz ograniczoną wiedzę marketingową, w tym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc.Aby zwiększyć ruch na swoim blogu, dobrze wykorzystaj chmurę tagów. Pamiętaj, aby oznaczyć każdy post odpowiednimi i popularnymi słowami kluczowymi, aby odwiedzający mogli łatwo znaleźć to, czego szukają. Im łatwiejsza jest nawigacja po blogu, tym większy ruch uzyskasz.Niech Twoje artykuły będą proste. Jeśli zakopiesz przydatne informacje pod bandą śmieci lub technicznego żargonu, czytelnicy przejdą do kogoś innego. Co gorsza, jeśli zdobędziesz reputację z tego powodu, nie przyciągniesz czytelników, a ludzie będą unikać wszystkiego, co zawiera Twoje imię, na rzecz innych.Unikaj używania „języka marketingowego” w samym artykule. Artykuły powinny skupiać się na ogólnym aspekcie Twojego rynku, a nie bezpośrednio przedstawiać produkt lub usługę. Miejscem, w którym możesz wprowadzić swój marketing, jest krótkie wezwanie do działania na końcu artykułu. Jeśli treść głównego artykułu jest zgodna z wezwaniem do działania, czytelnik jest bardziej skłonny do zakupu.Dodaj linki do swojego artykułu. W każdym artykule, który piszesz, powinieneś zawrzeć zarówno link do strony głównej swojej witryny, jak i precyzyjny link do innych istotnych informacji w Twojej witrynie. Dzięki temu czytelnicy znajdą sposób na znalezienie Ciebie i innych informacji, którymi mogą być zainteresowani, przy minimalnym zamieszaniu.Aby odnieść sukces podczas marketingu artykułu, musisz być wyjątkowy w swoim podejściu marketingowym. Ludzie nie chcą widzieć tego samego artykułu napisanego na pięć różnych sposobów. To bardzo nudne i nieprzyjemne widzieć zwrócony materiał. Tworzenie nowego i interesującego materiału, który jest napisany w zachwycający i atrakcyjny sposób, to najlepszy sposób na promowanie artykułu.Unikaj umieszczania ofert sprzedaży i linków do autopromocji w treści artykułu, gdy próbujesz go sprzedać.
Musisz skupić się na tym, aby były przyjazne dla SEO, umieszczając w nich słowa kluczowe co najmniej 4 do 5 razy.
To naprawdę może dodać wiele wartości Twojemu artykułowi.Wielu sprzedawców artykułów próbuje być naprawdę wytwornymi w swojej prozie. Piszą o wiele bardziej jak poeta niż ktoś, kto próbuje zwiększyć ruch uliczny, a efektem końcowym jest szczupła liczba czytelników, która nie jest w stanie przekazać tego, co pisarz stara się przekazać. Bądź bardzo bezpośredni w swoim stylu, gdy próbujesz skłonić ludzi do odwiedzenia swojej witryny lub produktu innej osoby.Nie używaj więcej niż 5 zdań w akapicie i upewnij się, że artykuł nie ma więcej niż 700 słów. Przestrzeganie tych wytycznych pozwoli Ci odnieść sukces w większości katalogów artykułów. Kryteria dla blogów są bardziej luźne; tutaj powinieneś wybrać od 300 do 400 słów.Jeśli ktoś organizuje wydarzenie charytatywne, powinien rozważyć użycie marketingu artykułów, aby zwiększyć liczbę gości, którzy uczestniczyli w tym konkretnym wydarzeniu, które może być gospodarzem. Artykuł opisujący rodzaj wydarzenia i dlaczego wszyscy powinni w nim uczestniczyć, może bardzo pomóc.Podczas opracowywania artykułów upewnij się, że nigdy nie kopiujesz i nie wklejasz materiałów z innej witryny. Jeśli znajdziesz konkretną frazę lub sekcję, która Ci się podoba, sparafrazuj ją, aby uczynić ją własną. Plagiatowanie jest lekceważone i zniszczy Twoją wiarygodność i zaszkodzi Twojemu wizerunkowi.Dzięki radom, które przeczytałeś, powinieneś być wystarczająco pewny siebie, aby zacząć. Wypróbuj różne podejścia marketingowe, aby zobaczyć, co najlepiej pasuje do Twojego unikalnego stylu i potrzeb Twoich czytelników.